Geslaagde opening van het toerseizoen

Geslaagde opening van het toerseizoen

DSC01217De jaarlijkse pannenkoekentocht, ofwel opening van het toerseizoen (de term vaarseizoen gaat niet meer op, omdat de laatste winters gewoon is doorgevaren door leden), is weer een drukke dag geweest. Een flink aantal leden trotseerden het niet zo warme, maar door zonnetje prettige, weer om samen het begin van het toerseizoen in te luiden.

De pannenkoeken werden zoals, inmiddels, gebruikelijk gebakken door Gemma en Ria. Maar liefst 139 pannenkoeken werden gebakken en slechts 6 bleven er over. Na een openingswoord en bedankje richting pannenkoekenbaksters door de voorzitter vonden alle pannenkoeken de weg richting hongerige magen van de leden.

Volgende week zaterdag staat de schoonmaakdag op het programma. Komt allen, immers vele handen maken licht werk! Aanvang 9u.

De week erna staat de eerste toertocht op het programma. Zondag de 20e gaan we richting de Bernisse. Zoals gebruikelijk vertrekken we om 9u bij Lekko.