Belangstelling voor mijn oude cluppie

Home Forums Lekko Belangstelling voor mijn oude cluppie

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Peter 1 jaar, 3 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Theo

Hoi allemaal, de meeste van de leden zullen mij nog wel kennen, ik woon inmiddels al 2 jaar in Baarn en ben lid geworden van kv Meander in Baarn.Zo nu en dan krijg ik wat te horen van Arend en Jolien of Jaap en Truus.

Is er al een groei in het ledenaantal gekomen of is di nog steeds stabiel, leuk dat julle weer op camping Het Riviertje zijn geweest, de eerste keer heb ik dit weekend daar georganiseerd en vond ik het er heel gezellig en mooi, dus kennelijk is het goed bevallen aldaar.Een camping ook leuk voor een paar dagen is Camping de Boekel in Akersloot net voor Alkmaar, Er zijn daar leuke tochten te varen.

Groetjes Theo

#5349 Reactie

Peter

Hoi Theo,

Leuk weer van je te horen. Lekko groeit gestaag. In 2014 en 15 zeer rap zelfs, maar dat vraagt zoveel inzet van een klein groepje dat dit erg lastig vol te houden is. Dit jaar vooral canadees vaarders en dat is een welkome afwisseling.

Over de Boekel kun je beter niet beginnen bij Lekko. We hebben als groep een geweldig weekend gehad, maar het had door het beheer niet veel gescheeld als dat heel anders had gelopen. Maar kom je weer eens langs dan vertel ik je het verhaal nog weleens.

Veel vaar plezier en hopelijk snel tot ziens,
    Peter

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Belangstelling voor mijn oude cluppie
Mijn informatie:

Geplaatst in