Van de voorzitter

Van de voorzitter

Beste kanovriend(inn)en.

Als ik de eerste maanden van dit jaar overdenk is het toch goed dat Lekko zoveel tradities heeft. We begonnen het jaar met een gezellige nieuwjaarsreceptie, iedereen wenste elkaar natuurlijk het allerbeste en er werden alweer nieuwe kanoplannen gemaakt.

Tijdens de goed bezochte Algemene Ledenvergadering bleek de inbreng van de leden erg belangrijk te zijn; soms wordt er door het bestuur te snel gelopen en dan is het goed als er even een pas op de plaats gemaakt wordt, zodat alle nieuwe plannen een goed plekje kunnen vinden.

De opening van het vaarseizoen begon weer met onze vaste pannenkoekentocht.
Naast buikpijn van het te veel eten van die lekkere pannenkoeken, Gemma en René nogmaals onze dank hiervoor, had ik ook oorpijn van de herrie van de vele aanwezige gasten.
Zoals Arend al tijdens de ALV opmerkte, hopen we toch de akoestiek aan te pakken. Wie hier ideeën over heeft, zoals brandvertragende gordijnen of wie kennis van zaken hierover heeft, meld je even.

Nu is het vaarseizoen echt begonnen, het weer werkt al maanden mee en de toercommissie heeft weer een geweldig activiteitenprogramma in elkaar gezet. Voor elk wat wils, kajak en Canadeesvaarders, groot en klein water, kampeerweekend en eetfestijn.

Ook onze nieuwe website begint te groeien. Inge is vol enthousiasme gestart met hieraan haar medewerking te geven. We hopen dat het uitgroeit tot een mooi medium waar iedereen van kan profiteren.

Ook de nodige klussen gaan door: o.l.v. Erik is de oever achter de botenloods weer helemaal netjes en veilig gemaakt. De vloer van de kantine wordt opnieuw geschilderd. Op zaterdag 14 juni hopen we een groot schilderfestijn te houden en met een hele grote groep Lekko’ers de botenloods een nieuw jasje te geven.
Nadere info volgt nog, maar noteer deze datum vast in de agenda.

Als uitloop datum, bij regen op 14 juni, hebben we zaterdag 21 juni vastgesteld.

Als bestuur hopen we dat iedereen het ook komend jaar weer ontzettend naar zijn of haar zin heeft.
Heb je ideeën, plannen, aanvullingen of andere inbreng, maak het dan kenbaar op de clubavond of stuur een mailtje.

In ieder geval tot ziens op de clubavonden of tijdens een andere Lekko activiteit.

Met vriendelijke groet.
Fred Oostervink

One Response

1. Arie van der Brugge schreef:

Het vaarseizoen zou ook voor mij beginnen met de pannenkoektocht. Je mocht zelf bepalen hoever of je zou gaan, dus gaf ik mij enthousiast op voor de tocht. Echter ik kon de weg naar Lekko niet terug vinden. Ik ben aan het dwalen gegaan na drie rondjes Barendrecht was het inmiddels half vier geworden en dus zou iedereen wel gestart zijn. Ik ben toen naar huis gegaan en ben de volgende week weer naar Barendrecht gereden en als door een wonder kwam ik regelrecht op de Noldijk. Er stond een behoorlijk stevige wind ik heb een klein stukje gevaren thuis heb ik nog een paar dagen mijn stramme botten en spieren gevoeld. Volgende keer hoop ik echt mee te doen in iedergeval ga ik mee met het kanoweekend.

Dat was het

Groetend Arie