Opendag Kanoshop en korting voor Lekko leden

Opendag Kanoshop en korting voor Lekko leden

kanoshop_bordDit jaar zijn er twee dingen nieuw; Lekko leden ontvangen korting bij de Kanoshop en er hangt een naambordje aan het clubhuis. Dat laatste werd geschonken door de Kanoshop aan alle samenwerkende leden tijdens de opendag op 13 april. Straks meer over die samenwerking. Want er was meer op de opendag dan de uitwisseling van de bordjes. De documentaire over de Sumatra Challenge werd getoond, er was een sneak preview van de nieuwe on-line Kanoshop en de film over het kanoshop team in de Grand Canyon werd getoond. Een leuke dag met veel mensen van andere verenigingen en andere bekende uit het kanowereldje.

Goed, nu de kortingen. Na jarenlang allerlei dingen uitgeprobeerd te hebben om tot een goede samenwerking met verenigingen te komen (reclame, sponsoring etc.) heeft de Kanoshop ingezet op een kortingssysteem waarbij de klant profiteert, de club profiteert en zij zelf natuurlijk ook. Eerst hebben zij een experiment gestart met een aantal verenigingen. Nadat dit goed is verlopen en een nieuw kassasysteem werd geïntroduceerd kon men naar alle verenigingen.

Wat houdt die korting in;
10% korting op ALLES
20% korting op veel producten
en 5% van het aankoopbedrag gaat naar een spaartegoed voor de vereniging. Dus als iedereen goed zijn/haar best doet kan ondergetekende hopelijk snel wat fatsoenlijke clubpeddels bestellen.

Belangrijk!
1. Maak duidelijk melding bij aanschaf dat je van Lekko uit Barendrecht bent, spreek dit goed uit, want er is ook een andere vereniging met de naam Gekko.
2. Geef een kopie van je bonnetje (of een mailtje met totaalbedrag) af aan het bestuur, zodat wij weten hoe deze actie verloopt.

Tot op het water,
Peter J.