Korting voor Lekko-leden bij kanoshop

Korting voor Lekko-leden bij kanoshop

kanoshopGraag willen we jullie bij deze bekend maken met een unieke spaaractie waarvan jullie als Lekko-lid én Lekko als vereniging kunnen profiteren. Onze vereniging heeft aangegeven om samen te willen werken met Kanoshop. Hierdoor kunnen we profiteren van een aantal aanbiedingen!

Wat biedt Kanoshop aan onze kanovereniging en haar leden aan:

• 20% korting voor de vereniging op bijna alle producten.
  • 10% korting voor de leden van de vereniging OP ALLES!
  • 5% spaartegoed voor de vereniging over de aangeschafte materialen door de verenigingsleden.

Dit laatste betekent dat je naast het voordeel (10%) dat je krijgt, ook nog eens spaart voor de
vereniging. Dit spaartegoed wordt aan de vereniging toegekend aan het einde van het jaar. Het bestuur is hiervan op de hoogte en zal in overleg materialen hiermee aanschaffen.

Belangrijk is het dat je aangeeft bij het aankopen van je materialen dat je lid bent van Lekko. Dit wordt genoteerd in de Kanoshop-kassa, waarvan Lekko aan het einde van het jaar kan profiteren. Vraag ook om een kopie van de kassabon, die je dan aan het bestuur van Lekko kunt doen toekomen, zodat we ongeveer weten hoe goed of slecht deze actie loopt. Afgelopen jaar hebben een aantal verenigingen zelfs kajaks en kano’s voor niets kunnen aanschaffen door het spaarsysteem. Een win-win situatie voor iedereen!

Op naar Kanoshop en: blijf lekker varen!

Bestuur KV-Lekko en Team Kanoshop.