Geslaagde Opendag

Geslaagde Opendag

opendag_col18 april was het opendag en we mogen weer terugkijken op een geslaagde dag. Ondanks een aardig briesje waren er ook voldoende belangstellenden die het water op wilden, andere kozen ervoor om op een clubavond terug te komen en dan een poging te wagen.
Terwijl de eerste Lekko’ers nog druk bezig waren met de voorbereidingen mochten we de eerste bezoekers al ontvangen. De last-minute opendag bij de buren zorgde voor wat verwarring over de tijden bij een van de huis-aan-huis bladen waardoor er vroeger dan gepland al bezoekers op de stoep stonden. Geen probleem, kajaks eruit en varen maar.
Rond een uurtje of drie met z’n allen aan de soep en daarna weer snel naar buiten voor de volgende bezoekers. Om 17u de deuren dicht, nog even napraten en daarna tevreden naar huis.

Opendag gemist? Ook op onze clubavond kun je gerust even aankomen. De clubavond is op donderdag en begint om 19.30. Wil je meteen even het water op meld je dan van te voren aan door te mailen naar ikwilmee@kv-lekko.nl

Tags: , , , ,