Donderdag doop zelfgemaakte kano’s

Donderdag doop zelfgemaakte kano’s

kano3 Donderdag 30 juli a.s. zullen er op de verenigingsavond twee nieuwe zelfbouw canadezen te water gelaten en vermoedelijk met de nodige Chouffe gedoopt, worden. Het betreft twee zelfgemaakte houten canadese kano’s die door onze leden Margriet Vos, Jan van de Kemp en Arie van der Linden het afgelopen jaar gezamenlijk zijn gebouwd.
Voor iedereen die dit sterke staaltje vakmanschap wil aanschouwen, want dat is het zonder twijfel, is het nu het moment om zijn ogen uit zijn hoofd te komen staren.
Inmiddels kent de vereniging diverse leden die zelf een boot gebouwd hebben, elke keer weer met een bijzonder fraai resultaat. Kom kijken dus naar deze prachtige boten!

kano1

kano2