ALV goed bezocht

ALV goed bezocht

KBs3.pngDe 29e ALV, dit jaar voor het eerst begin februari, is goed bezocht. Tijdens de ALV werd Magda benoemd tot nieuwe penningmeester en werden de termijnen van René en Peter verlengd. Theo, inmiddels gestopt als webmaster, werd door de voorzitter bedankt voor het jarenlang bijhouden van onze website en Huib, vertrekkend penningmeester, werd bedankt voor het bijhouden van de financien. Paul van der Veen werd geïntroduceerd als nieuwe beheerder botenloods en bedankt voor zijn inzet inzake het item bij Rijnmond. Rob, vertrekkend botenloodsbeheerder, werd bedankt voor zijn werkzaamheden. Voor aanvang van de rondvraag werd uitleg gegeven over de toekomst van het clubblad en website. Deze zaken zijn nog in overleg bij het bestuur en zal bij een eerste bestuursvergadering verder worden besproken. De leden hebben het bestuur verzocht beter betrokken te worden bij besluitvorming over de toekomst van clubblad en website.